learning4u logo

Vinnande Kundbemötande

För alla som möter arga och frustrerade människor personligen eller i telefon.

Träna med skådespelare innan verkligheten inträffar.

Du som möter arga och frustrerade människor i din vardag som kontrollant, kundsupport, bovärdar, parkeringsvakt, m.fl.Träna på att möta skådepelare som agerar arga, besvärliga, hotfulla och hånfulla människor som du måste förhålla dig till på ett professionellt sätt.

Under kursen för bra bemötande får deltagarna både teoretiska kunskaper och praktisk träning med skådespelare som gestaltar kunder med olika behov och problem. Skådespelarna ger en ärlig och rak feedback om hur de upplever deltagarens beteende och kommunikation.

INNEHÅLL FÖR KURSEN       halvdag

  • Konsten att lyssna
  • Olika kommunikationsstilar
  • Att ge och ta kritik, vänd kritik till något positivt
  • Hur du bygger långsiktiga relationer
  • Hur du behåller din värdighet

 

Det kom ett mail från en nöjd kund som haft en heldag i kundbemötande:

Hej
Fick idag helt fantastiska ord om er insats för våra medarbetare inom Projektenheten. De var uppriktigt lyriska!!! Stort, stort tack till alla som bidrog – snälla, för vårt tack vidare
till de fantastiska människor som levererade världsklass-utbildning! SÅ otroligt värdefullt för oss.

HR Direktör Marie Hallander Larsson, Akademiska Hus

Kursledare - Kontakta oss så berättar vi mer

FEEDBACK FÖR ALLA

Utbildning feedback för alla Halvdag

Träna med skådespelare innan verkligheten inträffar.

Vinnande Kundbemötande

Träna med skådespelare innan verkligheten inträffar.

Samsyn - Värdegrund för alla

Samsyn - Värdegrund för alla

Träna med skådespelare innan verkligheten inträffar.

Utbildning i lönesamtal för medarbetare

Träna på verkligheten innan den inträffar.

Boka din plats idag

Fyll i formuläret, välj seminarie och skicka.

Var vänlig och kontrollera formuläret. Tack!

SKICKAR

Tack för din anmälan!

Du är nu inbokad.