learning4u logo

Kundbemötande - jobbiga situationer

För alla som möter arga och frustrerade människor personligen eller i telefon.

Träna med skådespelare innan verkligheten inträffar.

Bemöt arga och frustrerade kunder med din värdighet i behåll!

Du som möter arga och frustrerade människor i din vardag som kontrollant, kundsupport, bovärdar, parkeringsvakt, m.fl.Träna på att möta skådepelare som agerar arga, besvärliga, hotfulla och hånfulla människor som du måste förhålla dig till på ett professionellt sätt.

Under kursen för bra bemötande får deltagarna både teoretiska kunskaper och praktisk träning med skådespelare som gestaltar kunder med olika behov och problem. Skådespelarna ger en ärlig och rak feedback om hur de upplever deltagarens beteende och kommunikation.

INNEHÅLL FÖR KURSEN       halvdag

  • Konsten att lyssna
  • Olika kommunikationsstilar
  • Att ge och ta kritik, vänd kritik till något positivt
  • Hur du bygger långsiktiga relationer
  • Hur du behåller din värdighet

 

Kursledare - Kontakta oss så berättar vi mer

Boka din plats idag

Fyll i formuläret, välj seminarie och skicka.

Var vänlig och kontrollera formuläret. Tack!

SKICKAR

Tack för din anmälan!

Du är nu inbokad.