learning4u logo

Vinnande Kundbemötande : Digitalt eller IRL

För alla som möter arga och frustrerade människor personligen eller i telefon.

3 eller 4 tim. Träna med skådespelare innan verkligheten inträffar.

Du som möter arga och frustrerade människor i din vardag som kontrollant, kundsupport, bovärdar, parkeringsvakt, m.fl.Träna på att möta skådepelare som agerar arga, besvärliga, hotfulla och hånfulla människor som du måste förhålla dig till på ett professionellt sätt.

Under kursen för bra bemötande får deltagarna både teoretiska kunskaper och praktisk träning med skådespelare som gestaltar kunder med olika behov och problem. Skådespelarna ger en ärlig och rak feedback om hur de upplever deltagarens beteende och kommunikation.

INNEHÅLL FÖR KURSEN       

  • Konsten att lyssna
  • Olika kommunikationsstilar
  • Att ge och ta kritik, vänd kritik till något positivt
  • Hur du bygger långsiktiga relationer
  • Hur du behåller din värdighet

 Det kom ett mail från en nöjd kund som haft en heldag i kundbemötande:

Hej
Fick idag helt fantastiska ord om er insats för våra medarbetare inom Projektenheten. De var uppriktigt lyriska!!! Stort, stort tack till alla som bidrog – snälla, för vårt tack vidare
till de fantastiska människor som levererade världsklass-utbildning! SÅ otroligt värdefullt för oss.

HR Direktör Marie Hallander Larsson, Akademiska Hus

 

Utbildning IRL innebär att alla chefer får möta skådespelare som gestaltar medarbetare. Utbildningen är på 4 timmar.

Utbildning digitalt innebär att du under 3 timmar  får se skådespelare som agerar  kunder i samtalssituationer som du får vara med och välja. Du får också vara interaktiv i utbildningen och prova på olika roller. 

Välj digital utbildning eller IRL där vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Kursledare - Kontakta oss så berättar vi mer

Boka din plats idag

Fyll i formuläret, välj seminarie och skicka.

Var vänlig och kontrollera formuläret. Tack!

SKICKAR

Tack!

Din bokningsförfrågan är mottagen.